God morgon!

Tisdag, och jag är ledig=)
Vädret..grått, vad annars när man är ledig? Jätte fint väder när man jobbar å tråkväder när man är ledig. Varför är det alltid så?
Är uppe tidigt idag, trots att jag är ledig, men mamma å pappa kommer och hämtar upp mig om en timme ungefär, så vill ju hinna göra mig iårdning och få i mig lite frukost å sånt där.. Å så är jag ju så dåligt på att uppdatera, så gör ju inget om jag hinner med ett inlägg heller...å det gör jag ju nu=)

Är verkligen i STORT behöv av att städa denna lägenhet ser jag nu...Hinner bli ganska dant när man jobbar en massa och inte hinner se hur det ser ut.. Får nog ta en städdag imorrn skulle jag tro, Johan slutar ju typ vid 9 imorrn oxå, så då kan vi hjälpas åt, å då går det ju mkt snabbare=)

Nehe kära ni, jag ska ta å börja göra lite här så smått, bre en macka och försöka få i mig...Blir inte lätt, mår alltid så illa när jag är trött, svårt att äta då, så kanske att jag får fixa lite annat innan så jag vaknar till.
Sen blir det Norrköping för att sen avsluta i Söderköping för glass på smultronstället=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0