God morgon

Idag är det dax för skolan då..första dagen, ska väl få lite schema, å första kursen tror jag att jag skulle läsa distans, så får väl material till det skulle jag tro, så sen är det bara sätta sig och plugga..Känns lite lustigt att klomma igång med det nu, när man hela sommaren jobbat, tjänat pengar, kännt sig behövd lixom..Men, har ju inte så långt kvar, så ska inte klaga.
10-12 är det skola idag iaf, sen åker jag väl hem så får vi se vad det blir. Är så trött så kommer säkert slänga mig i soffan och somna..=)
Finns fortfarande några bilder jag kan visa från resan, så tar dom en å en nån gång ibland.



Detta fattade vi ingenting av...Iskallt eller nått stod det på dörren, ett litet, litet hus, kollade in och såg detta, en massa frigolitbitar och 3 fläktar som körde runt all frigolit... Ska det vara mpdern konst eller?
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa d kanske d e..Skum grej alltså, å dessutom nu såhär på sommaren..?:/

Börjar iaf må bättre å bättre nu så d e ju skönt men huvudvärken e fan hemsk..Hoppas din e bättre..

Kramar

2009-08-20 @ 17:38:16
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ovanligt att du somna i soffan då =P

Men skönt att huvudvärken försvann..

Mitt e tyvärr inte borta så blir inget jobb för mig :( Kram

2009-08-21 @ 08:44:01
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

kul att börja skolan? vilken klass börjar du i ? :)

2009-08-21 @ 09:27:30
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0