kolsvart

Har suttit och sträckläst en bok på över 200 sidor nu och på det suttit och småantecknat..Borde kanske fortsätta plugga, men orkar bara inte. Huvet är inte med alls..
Kände för att ut å cykla när jag läst färdigt, kollar ut och det fina vädret var inte längre lika fint, kolsvart ute, ser ut som om det kommer att komma regn, har ingen lust att ge mig ut då ju..Bli förkyld ännu en gång kanske..nej tack..
Avvaktar ett tag så får vi se sen helt enkelt.
Känns iaf jätte skönt att boken är färdigläst och 2 av uppgiterna på så sätt nästan är klara, ska bara skriva ihop mina små anteckningar. Sen i den uppgiften har jag även klar att skriva ihop lite om en demenssjukdom, men i å med att jag har ett så stort intresse av det kommer det gå fort, men orkar helt enkelt inte just nu..
Det var allt för mig just nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0