Kväll redan

Då var kvällen redan här..
Mamma å jag gick lite på ikano, så hon hittade presenterna hon skulle ha.
Jag köpte en ny vattenkanna..Har en precis lika dan, men blå, gick förbi en härligt ljusrosa och var tvungen=) Men vadå 9 kr..då kan jag faktiskt slänga den blå och njuta av den rosa istället=)
Köpte även nått grejs som jag hoppas får Johan att sluta snarka..Silence, den där de gör reklam för så mkt, ska sprayas ner i halsen..Allt är värt ett försök..för jag blir tokig av att inte få sova..
Blev lite fika hos syster och Anders oxå, tog med en av deras nycklar då vi ska vattna hos dom nu när de åker iväg till värmen...avis är jag...men men..
Ska nu ta å sätta igång och steka lite falukorv och koka makaroner, Johan som ville ha det idag när han kommer hem...Ibland kan även jag vara en snäll fru=)
Kram på er.



Min älskade snarkande lilla gris=)

Kommentarer
Postat av: ida

jo, visst är det så. alla börjar ju med timmar typ. men det är ju jobbigt efter ett tag. men men

kram o lycka till med sprayen =)

2009-08-24 @ 20:01:39
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej

Silence fick Mathias prova i helgen hos våra vänner för han snarkar så jag vet inte vad och det blev knäpptyst hörde knappt att han andades.

Så vi ska köpa en sådann till honom.

Även kompis sambo snarkar och på honom fungerade det jätte bra också och han har använt det i 3 månader.

Hoppas det fungerar för Johan också.

Jag höll på att bli galen innan för man själv fick ju ingen sömn.

Kram

2009-08-25 @ 07:52:04
URL: http://tteessssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0