Måndag

Känns nästan som om jag är ledig idag, men det är jag ju inte...börjar jobba 16..Men kort dag å sen ledig i 2 dagar, ska bli så skönt.=)
Imorrn blir det iväg till Norrköping med mamma å pappa, de ska kolla massagestol, å då kunde ju jag lika gärna följa med då jag inte har nå annat att göra. Johan jobbar visserligen kort dag imorrn och slutar nån gång vid 11, men han åker till sina föräldrar å umgås lite med dom då.
Just nu står kyckling på kokning..ska äta kyckling med citronsås och ris..Det är gott det=)

Lite sämre väder idag, kvavt ute och inte alls så där soligt och fint som det varit på sista tiden..Men men..måste väl komma såna dagar med..har ju dock vare lite för många denna sommaren..

Ska ta å kolla till kycklingen nu.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp precis =) Å ni får ju oxå ha nåt att se fram emot, bara att få komma iväg e ju oftast såå skönt..Ha d så bra på jobbet nu..Kramar

2009-08-10 @ 15:16:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Tack! Jajamen, jag målar dem all by myself ;)

2009-08-11 @ 01:39:47
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0