Måndag

Usch..ska man snart iväg å jobba..
Känner inte alls för det, men men, kvällarna går fort..Räknar ner nu kan jag lova, jobba 4 dagar, ledig 1, jobba 3, ledig 2, jobba 2 å sen är vikariatet slut.
Låter lite dumt kanske, jag trivs jätte bra, så det är inte det, men måste ju säga att det är lite trist att alltid jobba hela sommaren, å så nu ser jag ju fram emot vår lilla mini semster när vi åker till Kalmar över 2 nätter. Sen är skolan igång..Fast då brukar tiden gå i en rasande fart, tack å lov..snart klar=)
Jobbar iaf 16-21:30 idag..
Just nu står en lasagne i ugnen, så snart dax att äta, gott, är såå hungrig. =)
Inte gjort så mkt nu under förmiddagen, Johan är ledig och vi har mest bara tage det lugnt, man behöver det.
Ne, ska väl ta å kolla maten nu kanske.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-03 @ 14:56:30
URL: http://misswivel.blogg.se/
Postat av: Becca

ibland behöver man ta de lite lungt :-)

hoppas allt är bra!!

2009-08-03 @ 20:01:17
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0