Såpa i ugn

Håller på att göra rent ugnen här hemma...Själva ugnen är ren nu, men det där jäkla glaset är det värre med..Så körde på en massa såpa igen så hoppas jag att få bort lite mer.
Fick inte tag på nån bok, så det är beställt nu, så som det är just nu kan jag inte plugga...får ta det där sen när boken kommer helt enkelt.. Det löser sig alltid.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter att ugnen är klar, först kände jag för att baka, men har inte längre nån lust efter att städat ur ugnen...Haha..trodde jag hittat kol där inne..fattade inte alls hur det kommit dit...Kom sedan underfund med att det var förkolnade kroketter...=) Läbbigt...=)

Somnade en stund på eftermiddagen oxå, det var väldans skönt kan jag lova=) Blev så där lagom med sömn så man inte känner sig helt död efter.
Kanske därför jag orkade ta tag i ugnen..=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tips för glaset e att ta grön svamp och grygg allt va du har i en halvtimme typ, så gjorde vi å då gick nääästan allt bort. Eller ja satte anders på gnuggadet kanske man skulle säga ;P Kram

2009-08-21 @ 16:41:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0