Söndag

God morgon!
Är fruktansvärt trött idag..som vanligt..=)
Men kände jag var tvungen att gå upp, inte sova bort hela förmiddagen igen, för idag måste jag plugga...Läsa en hel bok dessutom, kommer dock inte hinna läsa hela så klart..men så mkt som möjligt iaf. Så vet vad jag gör idag iaf...
Det är ju så typiskt eftersom det är toppenfint väder, i å för sig skulle man kunna sitta ute och läsa, men har ju ingenstans att sitta här, balkongen är det ju ändå bara skugga på, å att sätta mig ute i gräset nån stans här, känns inte lockande alls.
Har dessutom en lägenhet som ser ut som jag vet inte vad..i STORT behov av att städas..Nåja, får se hur mkt som hinns med idag.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0