Värmen är underbar, men inte på nätterna

Jag har spenderat natten med att dricka en himla massa vatten, å så blir det ju då en massa toabesök, å så har jag legat och puttat på Johan eftersom han har snarkat..Fattar inte hur han ens kan sova i värmen. Några timmars sömn mellan vattenintagen har man väl fått, men mkt är det inte..hemskt när man vaknar och hela munnen är igenklibbad..
Idag är det jobb som gäller 6:45-15:45, sen ska vi hem till mina föräldrar för att grilla. Så det blir dagen, ska försöka komma i säng tidigt ikväll sen oxå och hoppas på att det går att somna.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 05:56:37
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, så 3 dagar kvar då sammanlagt, not much...

Jaa fast d e ju bara 2 veckor så pga d så känns d nog okej både för honom å mig..Jag jobbar imorgon, onsdag, torsdag å så helgen den här veckan å sen är nästa vecka lite lungare..

Å sen blir d ju som sagt sagt riktigt härligt att bara dra iväg :) Kramkram

2009-08-10 @ 11:45:40
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0