Dagen

Jaha..då var det kväll..Som sagt, dagarna går för fort...
Va ju iaf ute på ikano med syster, blev ganska måååånga timmar, å inte mkt fick vi tag på..Ska ta stan sen på tisdag oxå..Måste ju få färdigt på julklapparna..Dessutom ska jag å Johan fixa en del imorrn oxå...
Jag köpte mig iaf ett par skor idag, riktiga promenadskor med superdämpning, bra för mina stakars hälar å fötter för övrigt oxå förhoppningsvis=)
Imorrn får jag ingen sovmorgon, ska iväg med bussen redan halv 8 för att vara hos tandläkaren halv 9...Kul? Nej...jag vill verkligen inte dit...
Har lite svårt att gå upp tidigt nu oxå...Jobbar jag natt så sover jag ju hela dagen typ...å när jag då är ledig är det ju skönt att få sova länge oxå...Men men...
Nehe, tv:n igen, reklamen är slut..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0