Denna snö!!

När ska det sluta snöa?? Det räcker nu tycker jag!!

Nu är man ensam igen..Johan åkte precis iväg till jobbet...trist..men men..
Imorrn är det dax för mig att gå på mina nätter igen, 3 nätter...lite småtufft är det, men det går snart..=)
Lite synd bara att jobba när Johan är ledig hela helgen, om han inte får jobba extra vill säga.

Gjorde brända mandlar idag, pappas favorit..Fast Johan gillar dom med, så han fick en del han med.
Pappa kom förbi en stund idag efter jobbet eftersom han skulle hämta mamma på sjukhuset men en stund efter att mamma va klar, så då var han här å väntade.

Tänkte jag skulle dra igång lite knäck...gör en liten sats bara då det bara är Johan som äter dom, men klart att han ska ha knäck till jul=)
Julkänslan för mig har dock inte infunnit sig, även fast det är snö, julkorten börjar komma och julmusik spelas mer eller mindre hela tiden... Kanske får julen inte sin charm nu när jag ändå ska jobba..Vem vet..



Får börja med lite tomtebilder på bloggen så infinner sig kanske liiiite julkänsla iaf=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0