God morgon

Hade ingen lust till at blogga igår..så kan det vara ibland...
2:a advent var det ju iaf igår.



Vi var då iväg till gamla Linköping på julmarknad, inte för att vi hittade något, men är ju mysigt att bara gå där..=)
Sen åkte vi hem å hämtade bilen och åkte upp till coop, för att sen åka hem och göra kolor. Jag ska dock doppa dom i choklad oxå, så de är inte helt klara.

Idag hade jag hoppats på att kunna sova till minst 12, men nu 11 vaknade jag, trött, men kan ändå inte somna om..Så kan det vara, men får bli en lugn dag med mkt vila så orkar jag nog natten, går ju bara 2 nätter nu, å är långledig sen, så jag klarar mig nog=)
Idag får man riktigt mkt julkänslor...det regnar för fullt...ska väl vara glad att det inte snöar så mkt som det regnar, men börjar bli trött på allt regn nu. Kommer det en fin dag nån gång så ska det regna igen det det inte regnade den dagen oxå..
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, hade ju som sagt skrivit liiiite fel då ;)vet inte hur jag kunde få söndag t torsdag bara meeen så e ja..Kram

2009-12-07 @ 21:33:00
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa va skönt för dig å äntligen få sova..Tur att d va en bra natt med då, massor som ramla å du hade fullt upp då för d va väl så du ville ha d..;)sov gott!Kram

2009-12-08 @ 07:59:11
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0