God morgon!

Kan tyckas att jag går upp sent..Men ska ju faktiskt jobba i natt så behöver lite sömn då...Kommer inte bli mkt sömn alls denna julen..
Jobbar ju i natt å imorrn är det ju JULAFTON=) så då kommer jag bara kunna sova till 13, eftersom vi ska vara hos svärföräldrarna 14..Jag som egentligen brukar sova till minst 15..men men...sen går jag ju på natten igen...Går iaf av den 25:e, ska till mamma å pappa då och fira lite jul, dagen jag går av sover jag ju aldrig så länge, ca 4 timmar brukar det bli... Så många timmars sömn blir det inte denna julen och jag kommer säkert vara riktigt trött..Tur jag är ledig i helgen..sova bort hela helgen känns det som...
I natt kommer nog natten dock att gå fort, har en som ska gå bredvid..Är ju alltid kul med lite sällskap=)

Kan ni fatta att det är dan före dopparedan? Jag gör det inte, jag försöker få hjärnan att fatta, men det går inte in...Hoppas att den infinner sig imorrn iaf.

Idag ska jag griljera skinkan, tänkte höra med mamma hur det nu är man gör, men hon svarade inte, så tänkte att ett inlägg först fick det bli.
När Johan kommer hem ska vi dessutom handla lite grann. Får bli coop extra idag, nära å bra=)

I natt har det kommer en massa snö=(
Minst en dm iaf..Jag som inte vill ha mer nu, det räcker och blir över. Alla barn kan ha det roligt i den snön som är, mer snö blir det ju nästan svårt för dom att vara ute i.
Att det dock är en vit jul ska man ju inte klaga på, det är härligt=) Men kanske att det inte skulle behövas så här mkt.

Nehe, blir som vanligt bara en massa svammel här.
Hoppas ni får en bra dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0