Gu så trött

Aså jag är så trött så jag vet inte vad...Ska strax ge mig iväg nu oxå..Hur ska jag klara natten? Hoppas att det händer lite, annars kommer jag att somna.. Får ställa mig ute å kylan annars..haha..Fast är inte lika kallt nu som det har varit...ligger bara på en halv minusgrad typ...
11 timmar kvar till sömn...Jag som inte vet hur jag ska klara 1 timme...ojoj..=) Aja, kanske piggnar jag till sen ändå, när man väl är på jobbet...Jobbar man morgon brukar man ju vara trött då med men piggna till..får hoppas på detta inatt. Ska dock bli så skönt att sova imorrn...LÄNGTAR=)
Ne, dax för mig att göra mig iårdning...återkommer imorrn när jag vaknat.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0