Illamående

Börja helt plötsligt må rikigt illa... Hoppas inte att det leder till att jag blir sjuk!! Det vill jag verkligen inte nu! Då kunde jag väl blivit det när jag ändå va långledig...
Ne, ska försöka tänka bort illamåendet och låtsas att jag mår toppen...Svårt dock när magen går runt som en centrifug..=(

Det blev iaf lite knäck till Johan, gjorde även lite risbräck..Mycket julgodis idag... Tur jag bara äter en av sorterna...
Lite, lite julkänsla infinner sig iaf när man står där å kokar knäck=)

Ska ta å kolla kniven mot strupen sen nu vid 21..Undrar om jag klarar av att se det..verkar som om det ska vara ganska skitit och äckligt på restaurangen..Mår kanske ännu mer illa då..Aja...går det inte så byter jag kanal å kollar simpson filmen istället som börjar 21:30...ska vilket fall komma ihåg att spela in den till Johan...Med mitt minne..hum..

Ne, orkar inte sitta här nu..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kulkul..Skulle inte tro d, längtar så myyyyycket..Å du gillar ju inte ens stockholm ;P Men ha d så nice på jobbet..Kram

2009-12-17 @ 21:59:44
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0