Inget pepparkakshus

Denna eftermiddag har gått hur fort som helst kan jag lova...
Ringde till syster som inte svarade å då skulle jag sätta fart med pepparkakshuset tänkte jag, öppnar förpackningen och flera delar är trasiga...tro att jag blev glad..Är en del trasig kan jag kanske laga den, men inte så trasigt som det var..MORR!!
Aja, syster ringde upp strax efter att jag hade ringt så satt å pratade med henne i 2½!! timme...

Va ju på stan i förmiddags, eller knappt...blev typ 10 minuter..men han ändå med att köpa en tjock goströja och ett linne...Går snabbt att göra av med pengar ibland..
Innan stan så satt vi hos syster å fikade lite=)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, klockan 19 ska jag väl kolla på biggest loser... De söker ju folk till svenska biggest loser..Skulle vilja anmäla mig, fast vill inte vara med på tv. Så då går det ju ändå inte...Men f*n vilken hjälp att gå ner i vikt alltså. Lägga livet åt sidan och bara fokusera på vikten. I verkligheten är det inte lika lätt, man är uppe i så mkt annat och man har väldigt många anledningar till att inte träna osv. Dock efter nyår är det till att ta tag i allt igen. Måste det.

Ne, med svammel blir det inte här nu.


Kommentarer
Postat av: ida

vart vill ni bo då?

fyra? behövs det för 2 personer, lr är det dags för smått??? ;)

2009-12-22 @ 18:42:16
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Maria

GOd jul gumman, sitter på jobbet och har lite rast men snart är det dags igen. Full fart, vi har typ tio barn i hela huset men inrte är de lugnare för det. Det blir väl fika snart? Kramar

2009-12-23 @ 08:37:03
URL: http://mariapetersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0