Jag lever

Förlåt för så dålig uppdatering...
Men har man fullt upp så har man...Har haft 2 jular, julafton var vi hos svärföräldrarna, tyvärr var jag otroligt trött, men hade en trevlig dag ändå.
Igår på juldagen var vi hos mina föräldrar å firead jul även då..Vissa har det bra å får fira jul 2 gånger=) Trött va jag igår med, men inte lika trött, dessutom skönt att veta att man va ledig sen.=)
Har haft en bra jul iaf=)
Återkommer en annan dag men en bättre uppdatering med lite bilder på julklapparna å så, orkar inte rikigt ta det just nu. Vi ska dessutom ta å plockastäda lite här hemma nu..
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ne men gud, tack själva..Låg å tänkte igårkväll å sa t anders att jävlar va mkt vi fick av er oxå då..Å allt som man har fått av alla vart ju så bra med..Haha,anders spela en del mastermind idag med, å han får panik på d där..;)

Ha en bra kväll..Kram

2009-12-26 @ 19:13:48
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0