Lördag

God morgon!
Uppe innan det är ljust idag me...Träning som gäller=) Känner mig dock lite seg idag, men det ska nog gå ändå=)
Blir upphämtad av mamma å pappa strax innan 9, Johan ska jobba så han kan inte följa med...Dock ligger han å sover fortfarande...han skulle gå upp 8 sa han...så blev det med det...
Annars idag blir det nog ganska lugnt, skulle behöva slå in en massa julklappar å städas behövs ju alltid..Fattar inte, det går ett par dagar å så är det dax för städning igen..Å jag som inte alls gillar att städa, men dock så är det underbart när det är städat=)

Lite kallare ute idag..runt 0:an...Men vinterna ska väl komma nångång? Det är ju för tusan lucia imorrn till å med...Då blir det oxå uppe tidigt, för att se lucia på tv:n klockan 7=)

Ne, lite frukost å sånt där ska jag kanske få i mig..se om Johan hade tänkt sig att gå upp nån gång oxå kanske..
Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu har jag hittat till din blogg med..kul =)

hoppas allt är bra.kram

2009-12-12 @ 16:45:50
URL: http://www.rebecka-evald.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0