Lördagen

Då var det kväll då..
Dagen började med träning, sen hem å slänga in potatisgratäng i ugnen och steka fläskfilé. Sen kom mamma å pappa å syster å anders. Gulliga dom, fick en fin orkidé av syster å anders å en novemberkaktus och pengar av mamma å pappa. Gulliga snälla ni=) Tack=)
När dom sen hade åkt så var det bara att ta tag i det roligaste...dvs disken...Sen blev det lite tv tittande innan Johan skulle iväg å julbord..så sen strax innan 5 sitter jag då ensam..har dock sysselsatt mig ändå, fixade med lite julklappar å så..kul att fixa lite, men trist när man ska göra det själv..men så kan det vara ibland.. Johan lovade iaf att det inte skulle bli så sent.
Jag har nu slängt in en minimatlåda i micron..Ibland är det bra med små pytte portioner i matlådorna oxå..till en kväll så här när man vill äta nått litet men tycker att det är för trist med mackor..
Sen blir det ju Robinsson oxå, så jag klarar mig nog ikväll=) Dock börjar det kännas som om helgen går så förbaskat fort...Snart jobbdagar igen ju...de där 9 dagarna som jag är ledig sen kommer säkert att gå hur fort som helst..men men...
Nu ska jag äta.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack så mycket för god mat och efterrätt. Kram mamma

2009-12-06 @ 11:21:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0