Lucia och 3:e advent

Har suttit och tittat på lucia på svt nu på morgonen.
Tyckte väl sådär..det va fint, men det var segt..de kunde gjort lite mer av det tycker jag...



Man kommer ju iaf i lite mer stämning, fast känns inte som om det är jul om 11 dagar...
3:e advent är det ju idag oxå...Får man tända det 3:e ljuset..



Johan är nu iväg å jobbar hela 3! timmar...jag har bestämt att inte göra något alls tills han kommer hem..då blir det iväg till mamma å pappa, idag igen, för att mamma ska hjälpa Johan raka av håret.
Eftermiddagen/kvällen blir nog ganka lugn sen. Imorrn sen är både Johan å jag lediga, skönt, se vad man ska hitta på för skoj då=)
Nu ska jag bara läsa lite bloggar innan jag slänger mig i soffan å ligger där tills Johan kommer hem...om jag har ro i kroppen för det vill säga..=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Kul att ni kom hit alltid roligt när ni kommer på besök och nu vart ju Johan av med sitt hår. Tack för hjäpen av tomtar och romerska bågarna. Ha en skön kväll. Kram mamma

2009-12-13 @ 18:29:01
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0