Onsdag

Onsdag å jag har gått på min långledighet...
Sov till 12 idag, skulle dock kunnat sova mkt längre, men vill ju kunna somna ikväll sen oxå.
Johan å jag ska om en stund iväg å handla julklappar, sen ska jag på grötfest på jobbet..Är väl inte så där jätte sugen på att gå..men men, ska ju få julklapp då, så är väl bäst att ta sig dit=) Håller bara på i 2 timmar, mellan 17-19, får se om man kan komma iväg ännu tidigare...Jobbigt att sitta där när man är trött..om de inte har nån unerhållning förståss..Det visar sig....Får väl sitta å sova i gröten om det är för tråkigt..=)
En sån här dag går så fort, när man sover bort halva dagen..Lite trist med en sån dag när Johan är ledig, men sånt är livet.
Har som vanligt inte mkt alls att skriva om...så får bli ett kort inlägg som vanligt...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0