sjuk

Mådde ju lite illa igårkväll...det blev värre..Magsjuk å feber..=( Magen är bättre men bubblar lixom fortfarande, feber fick jag oxå..39 grader imorse, den är iaf nere på 38.
Blir inget jobb i natt tyvärr, detta kunde ju kommit när jag va ledig istället, nu ska man förlora en massa pengar, känns inte bra alls. Men samtidigt kan jag ju inte gå iväg å jobba så här.=(
Hoppas på att kunna jobba imorrn natt, men får se hur jag mår imorrn bitti.
Så dagen har bestått av att vara instängd på toa å ligga i soffan å sova typ.. Vill bli frisk NU!

Ja, där har ni iaf anledningen till att jag inte bloggat tidigare.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Hoppas du mår bättre idag så du kan jobba i natt. Ha det bra vi hörs senare under dagen för Johan ska väl inte träna???? Kram mamma

2009-12-19 @ 06:53:39
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0