Sova??

Borde verkligen sova...försökte förrut, men det gick bara inte...jag som är hur trött som helst...haha..kan bli en rolig natt detta...
Hon jag ska gå brevid med ringde förrut eftersom hon ska hämta upp mig å så...det är hennes första natt oxå..Herre gu säger jag bara...fast hon lät jättetrevlig, så skulle tro att det blir en toppen natt, även om man nu är trött...Tur vi har det lugnt säger jag bara!!
Johan å jag insåg att denna månaden kommer vi få 3 st löner!! Johan som får 2 st, ena timlön å sen sin månadslön, å så jag min lön...Kommer kännas gött..Vi som är vana att få in betydligt mkt mindre pengar...Kommer va härligt att kunna lägga över en massa pengar på sparkontot=)'
Egentligen borde jag lägga mig å försöka sova mer..har fått ont i huvet nu oxå..Men kanske inte så lustigt...det är ju ganska mkt som hänt idag.. Mycket kan hända på en dag..=)
Bloggar imorrn sen när jag sovit så kan jag ju meddela hur det gick..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0