Äntligen

Satte mig med den där jäkla uppgiften..man skulle klara sig med boken hade hon skrivit på uppgiften...jo men visst...nästan inget stod i boken...Men men, tur är det ju att internet finns=)
Uppgiften är nu klar efter ett par timmars jobb, ivägskickad är den oxå..så nu behöver jag inte bry mig om den mer...har ju bara praktikuppgiften kvar...men som jag skrive tidigare så är det inget jobb med den, halva ska vara klar tills den 10:e mars..då vi ska in till skolan och reovisa om första delen...där man ska beskriva om ett tekniskt hjälpmedel och för och nackdelar med det...Hur enkelt får det bli lixom..skriver väl ner ett par stödord och sen är den klar. Den andra uppgiften ska vi skriva om hur vi domkumenterar och vad vi tyker om det, den uppgiften ska skrivas ner...jaha..oj så svårt..men det är klart, för de som inte har erfarenheten är det ju bra att kolla upp såna saker så de har lite koll, men det är ju ingen som kommer ta så värst lång tid för någon...Det tackar vi för...
Provade ringa ännu en gång, men inget svar denna gången heller...Nåja, en gång till ska jag väl hinna ringa idag, sen finns ju morgondagen oxå, det är ju bara försöka om och om igen.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0