Arg

Blev så arg just...det ringde och det stod anonym, det var från porttelefonen...hör jag nån tjej, lät som att hon vore i typ 13-15 års åldern, när jag svara så fråga hon: Kommer du ihåg mig?
Jag: Vem är det?
Hon: Din första kärlek.
Jag tryckte ju då direkt av så dörren inte öppnas och la på luren, men måste folk va så jävla barsliga? Står säkert och ringer runt till alla...
Bara hoppas att detta inte blir ett nytt nöje för dessa rastlösa ungdomar..då får de fasen ta bort våra namn och nummer där nere...det står alltså inte våra telenummer, men det är nummer upp som är kopplat till våra telefoner...men att ha folk som ska ringa bara för att dumma sig orkar man ju inte ha. Blir så arg på sånt där...MORR...
Va tvungen att få ur mig lite ilska..

Kan ju fortsätta...Vår granne igen...han skriker och sjunger om vartannat...jag hade hoppats på att han hållt på så där nr syster var här, bara för att nån annan ska höra, folk kan ju tro att vi bara är känsliga eller nått...Men när syster var här var han självklart knäpptyst...
Trött på att bo så här...Bland en massa idioter...
Fast alla är inte idioter...vi har härliga grannar med, inte för att vi umgås med dom, men såna där som man hälsar glatt på och hälsar även om man träffar dom på typ stan...Tur det finns såna oxå..=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Profeten

det låter irriterande

Postat av: ida

ni har inte funderat på att flytta?

det verkar ju inte vara ett toppen ställe att bo på, jag menar.. det är ju inte försöka gången du klagar på hur det är. så ska det ju inte behöva vara, skit trist ju. Krama om

2009-02-04 @ 18:24:42
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Susannes

Ja inte har ni det lätt vi har det skönt som bor i hus och här störs man inte. Skönt att det blev stugan i Danmark. Kram mamma

2009-02-04 @ 19:47:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0