att vakna med huvudvärk

Vilken morgon..vaknade strax innan klockan skulle ringa och kände att jag började få rejäl huvudvärk...flimmer i ögonen...usch...upp å ta värktablett, Johan den snälla masserade huvet och jag låg där och blundade och försökte koppla av...det gick ganska bra faktiskt...Fast vi kom upp lite senare än vad som var tänkt...men skit samma...
Idag blir det hem till mamma å pappa igen...ska med dom å handla på city gross, Johan jobba ändå, så skulle ju ändå bara sitta ensam hela dan...Blir det bara några timmar ensam..det ska jag nog klara=)
Nu måste jag iaf slänga i mig lite frukost.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Inte skönt att vakna med huvudvärk. Vi ses snart. kram mamma

2009-02-15 @ 08:02:37
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0