ett jobb sökt

Satte mig å ringde runt lite, den som det var tänkt jag skulle få tag på svarar ej, men fick tag på en annan som har hand om 2 st boenden, hon lät intresserad, men ville att jag skulle skicka iväg ett mail till henne som hon kunde vidarebefodra till gruppcheferna, så kommer de att höra av sig, dock först efter lovet som är nästa vecka då det var flera av dom som hade ledigt.
Men iaf så är ju ett jobb sökt, eller egentligen 2 på en gång, eftersom det är 2 boenden.=)
Skulle vara så skönt med jobb som ligger lite närmare, jag trivs ju hur bra som helst på det stället jag jobbar, men det jobbiga är ju att det tar upp så mkt tid i restid.
Men håll nu tummarna för mig att de vill ha mig på dessa ställen...=) 5-10 minuter hemifrån..så underbart det vore=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Bara om du har något gott vin så ja. Vart fisken lyckad? Kram mamma

2009-02-13 @ 14:02:57
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa men då e d klart att ja ska hålla tummarna för dig..=) Kram

2009-02-16 @ 09:54:44
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0