Fy f*n

Det har snöat en massa...I förgår snöa det, igår regna det bort, över natten har det återigen kommit snö, men mkt mer denna gången..men men, man får stå ut ett tag till, snart är våren här..det gäller att täkna possitivt=) Februari är snart över och i mars brukar man börja ana lite vårvärme, även om det fortfarande då oxå kan bli vissa vinterdagar.
Jag somnade redan 9 igår kväll..va så trött så jag orkade inte så färdigt melodifestivalen, sovit rikigt rikigt bra i natt oxå med nya nässprayen, tog vid 8 tror jag och behövde först ta vid 5 på morgonen sen, å nu känns näsa så bra..eller den är inte täppt iaf=)
Vid 8 steg jag upp så jag kunde träffa Johan en liten stund innan det var dax för honom att ge sig iväg till jobbet...så nu sitter man här ensam igen.
Men det blir bio idag klockan 1=) Bedtimes stories tror jag den heter, förhandsvisning, ska gå med mamma å syster, våra karlar jobbar så de kan inte följa med.
Skönt att få komma iväg lite idag med å slippa sitta här hemma ensam hela dagen. Det gör jag så mkt ändå.
Nu lite bloggläsning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Profeten

då hoppas jag att du blir nöjd med filmen

Postat av: Sandra

Jaaa den va faktiskt riktigt god och smakade inte bara persika liksom så smaka Johans får du iaf göra..=)Kram

2009-02-08 @ 10:28:36
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0