God morgon

God å god...Tog nässpray igår kväll..för tusan, jag var ju tvungen att kunna somna...men så vaknade jag kvart över 4 och var jätte täppt..å då kunde jag ju inte ta igen, får ju inte ta egentligen...så vare vaken sen dess...jag kommer dö av trötthet om det ska fortsätta så här...
Johan åkte precis iväg för att jobba, jag ska väl snart äta frukost, men först ska jag ju så klart läsa lite bloggar å så..det obligatoriska..å idag har jag ju lite mer tid än jag burkar oxå...
Efter skolan ska jag möta upp syster yster, måste köpa present till pappa, då vi ska fira honom på lördag, han fyller först den 17:e, men det där med att passa in så man inte jobbar osv är svårt, så därför får det bli redan på lördag, är ju faktiskt bara några dagar tidigare, så inte så farligt.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0