God morgon

Satt uppe en bra stund i gårkväll/natt...å när jag väl la mig igen sen så kunde jag inte sova då heller..
Å så vaknade jag nu, jätte trött är jag så ögonlocken bara hänger, men sova, det går inte, försökt vädna och vrida och allt möjligt, men det går helt enkelt inte, fick ge upp...Kommer somna jätte tidigt ikväll istället..

Igår stekte Johan köttbullar till maten..blev några över, tyvärr frös han in dom, hade ju vare så gott på mackan nu ju...men men..

 


Idag vet jag som vanligt inte vad dte blir för mat...Johan va lite sugen på lövbiff...får se, vi äter väl ändå ikväll, det brukar få bli så, slipper man bli så sugen på allt annat på kvällen, sånt som man inte ska sitta och äta..då är det bättre att äta maten senare så man är mätt..
Ska läsa lite bloggar nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej Synd att ni frös dom annars kunde ja kommit på lunch idag juh :-)

Gumman va länge sen allt bra med er?

kul att du hitta mig här hur gjotde du de:-)

2009-02-27 @ 10:45:27
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: matilda

Vad steker dom i? Ser ut som pannkaka och köttbullar ;D

2009-02-27 @ 17:09:06
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0