God morgon!

Usch vilket natt...Sovit ett par timmar i taget och sen vaknat av att jag inte kan andas, genom näsan alltså...så jobbigt..halsen har heller inte vare ngt rolig i natt....Jag är så trött på den här förkylningen...
Johan är iväg å jobbar..just när han åkte sov jag nog hårt, för minns inte att han kom in å sa hejdå..brukar vakna till och minnas det..men de timmar jag väl sov i natt sov jag nog bra..därför jag orkar hålla ögonen öppna, fast trött är jag, det kan jag inte säga annat än.
Ska kolla lite bloggar nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja du kanske tycket som vad godmorgon??? Är du på spens humör eller?? Så vi kan ta ett par varv tänke hälsa på farfar också ingen som kommer till honom annars på hela helgen. Kram mamma

2009-02-07 @ 08:07:34
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Christina W

Hoppas du snart piggar på dig

2009-02-07 @ 08:49:18
URL: http://metrobloggen.se/godmat
Postat av: Profeten

då behöver du lite medicin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0