God morgon

Oj då...sov visst ganska länge idag..vakna först vid 9:20..så sent brukar det inte bli för min del..men skit samma..är så trött ändå, så skulle kunna sova många timmar till.
Johan är iaf och jobbar, jag sitter här..nehe?=) Johan kommer hem ganska tidigt idag, runt halv 3 eller nått sånt skulle jag tro, så man ska inte klaga=)
Sitter å funderar på vad vi ska äta idag, funderar på currygryta, det är mimsigt..kanske, kanske att det blir det, kan Johan få sig några matlådor oxå.
Lite bloggläsning är det dax för nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

svar: Ja, verkligen. Det har blivit sånna för mig hela veckan.

2009-02-18 @ 09:55:23
URL: http://killerduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0