God morgon

Söndag, det har snöat en massa så inte alls kul ute...
Blev lite irreterad...de kom å plogade här redan halv 7 imorse, aså det är väl bra att de plogar, men de har typ inte gjort det på hela vintern, har vare jätte slarvigt med det, å när de väl kommer, ja då kommer de tidigt en söndags morgon...nåja..
Idag vet jag inte än vad som händer, Johan ska jobba i eftermiddag och kväll, så är ensam då..trist...

Halsen vill jag hugga av...kanske ngt bättre än igår, men då vilar man ju oxå rösten på natten..

Melodifestivalen såg jag alla bidragen igår, men sen somna gott.

Nu ska jag läs alite bloggar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej igen!!! Hoppas du kom bra hem inte klokt att behöva vänta så länge men så är det med statsbussarn dom har ju inga bra däck på bussarna säger pappa. TACK FÖR ATT DU FÖLJDE MED IDAG det kännes tryggt för mig. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-02-22 @ 19:45:34
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0