helt slut nu

Har gjort ngt rikigt rikigt tråkigt, men ett måste..
Vårt linneskåp var bland det värsta man kan tänka sig...allt bara inslängt, dörren fick man trycka igen och hoppas att den höll..japp, så illa var det..
Bestämde mig för att släga ut ALLT...sagt och gjort, men en gigantisk hög började jag fundera på vad fasen jag gett mig in på..hur ska jag få in allt det där lixom...Fast slänge jätte mkt och en del ska skänkas bort.

Tyvärr tänkte jag inte på att ta en före bild, men ni får en efter bild iaf..



Ordning och reda och allt är vikt.
Synd jag glömde ta före bild så ni verkligen kunde sett skillnaden...

Väntar hem Johan nu snart..borde komma innanför dörren när som helst..
Ska ta å laga till lite mat, pasta ost och baconsås får det bli idag, går snabbt och enkelt att göra, dessutom är det ju gott oxå=)
Kanske skulle sätta fart med maten nu direkt egentligen..men måste få sitta en stund..Att slita med den där skåpet 1½ timme känns...
Så lite bloggar ska jag nog hinna med först=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0