Hemkommen

Då var man hemma..Johan stannade kvar på jobbet och hämtade mig sen när jag slutade..så snällt, åkte förbi systemet och köpte en bag in box vin..Johan som skulle vara ledig imorrn får jobba, så han får inget dricka, vi hade väl tänkt å köpa en flaska, men nu vill jag ju inte dricka en hel flaksa vin själv, så då är ju en box perfekt, bara ta sig ett glas=)
Syster ringde å fråga om jag ville med henne och träna, men det är nog inte så bra för mig, är ju inge bra än, halsen känns å näsan rinner å är täppt..har använt allt för mkt nässpray egentligen, men vad ska jag göra, vill ju kunna andas...Så jag fick iaf säga nej till träning...hemskt...länge sen jag tränad nu å jag känner att jag så göra vill iväg, men samtidigt så vill jag ju bli frisk nån gång.
Nu snart ska vi kolla på sånt vi spelade in igår, dvs. vad blir det för mat och lyxfällan.Så där har vi ju nästan ett par timmar, kanske att det blir en liten promenad i slasket oxå...jätte tärligt, snöat en massa idag oxå, men så är det plusgrader och man märker hur snön smälter..jobbigt när det blir så blött.
Ne, om jag ska läsa igenom lite bloggar å sen slänga ner mig i soffan en stund.
Kram

Kommentarer
Postat av: Christina W

Ja visst är det skönt att det är fredag... snart ska även jag krypa ner i soffan

2009-02-06 @ 19:18:01
URL: http://metrobloggen.se/godmat
Postat av: Sandra

Haha, jaa men d e ju luuugnt..=P Kram

2009-02-06 @ 20:07:52
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0