Ibland får man skratta

Min karl säger jag bara...
Kan förklara lite innan, detta med toarullar, har man tage slut på rullen så byter man och fyller sen på med en ny rulle som ligger extra i badrummet.
Johan missa det där igår när han skulle iväg å jobba på morgonen så när han kom hem  så fråga jag honom om han inte hade glömt ngt imorse.
Johan :-Jo jag vet, men jag tänkte skriva en lapp.
Jag: -Skriva en lapp? men det är väl mer jobb än att bara sätta i en ny rulle?

Jag fatta aldrig rikigt vad han menade..tid att skriva en lapp skulle han visst ha men inte sätta i en ny rulle...nåja...Det är Johan det...Ha sa ngt mer knasigt igår som jag tänkte berätta för er, men det har jag ju så klart glömt bort...glömska jag...

Pratade nyss med mamma, eller pratade å pratade..hon har verkligen ingen röst...förkylningar har en tendens att alltis sätta sig på stämbanden för mamma...Hon som ska till läkarn idag, han kommer inte höra ett ljud...Inte om det är en halvdöv läkare iaf, som jag tycker de flesta brukar vara...
Hoppas iaf att det går bra med undersökningen.

Kanske skulle få i mig den där frukosten nu...fast det är ändå lite mer än en timme innan jag måste gå...egentligen ganska skönt att gå upp lite tidigare då man slipper stressen=)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej igen!!! Ja inte blev det någon läkare inte men det är bara att vänta på en ny tid och det lär ju inte bli det lättaste eftersom dom har fullt upp jämt. Kram mamma

2009-02-02 @ 09:08:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

haha..låter som Johan detta

2009-02-02 @ 12:48:01
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: ida

haha...Johan i ett nötskal.

Ja, vi börjar visst bli det. skratt. åren rusar

2009-02-02 @ 13:57:29
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0