kudden skriker

Blev lite senare än jag hade tänkt..men nu ska jag iaf göra mig iårdnig och sen slänga huvet på kudden, ska bara spraya näsan full med otrivit så jag jag får lite luft från näsan, blir så mkt lättare att somna om man kan andas ordentligt.
Tämderna ska borstas, sminket ska tvättas bort, sen får jag äntligen sova..=) Kommer säkert inte somna innan Johan kommer hem ändå tyvärr...är inte van vid att han jobbar kväll..vare bortskämd med att han alltid jobbar dagtid och kommer hem på eftermiddan, blir så lustigt när han istället åker på eftermiddan...nåja..så får det vara... Bara jag som kommer vara ännu mer död än levande imorrn...Fast blir inte så mkt teroi imorrn, vi ska få köra rullstol å mata å låtsas att vi är blinda och bli ledda av en annan å sånt där..lagom kul får jag väl säga då det känns som det kunde kvitta...Eftermiddagen har vi föreläsning av en som kommer som råkat ut för nån olycka nån gång och blive handikappad, det däremot är ju rikigt intressat när man får lyssna på sånt..slippa höra läraren tjata på om allt=)
Men som sagt, kudden skriker från sängen just nu...så gör även den underbara grannen..men honom har jag ju redan skrive ett irreterade inlägg om, så lämnar honom här.
God nartt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0