Natti natti

Johan slutar om en halvtimme ca och är väl hemma om nån timme...jag hade tänkt försöka hålla mig vaken till dess...men jag är så trött så det kommer att få bli sängen istället...usch..hur ska jag komma upp imorrn...skulle vilja ta en hel dag å bara få sova..men det får blir på fredag det..2 dagar kvar i skolan denna veckan...känns som om det skulle behövas vila för att bli rikigt frisk, men samtidigt så vill jag inte missa skolan, läser just nu medicinsk grundkurs och där finns det mkt att lära sig, mkt som man inte kan sedan innan, då blir det så mkt viktigare att gå på lektionerna..bara försöka stå ut..
Läste precis mammas blogg, hon mår ju heller inte bra..fast hon borde gå till läkaren hon...läs det nu mamma...=)
Nu blir det tandborstning och sen huvet på kudden.
God natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0