Så förbannat ledsen

Just nu sprutar tårarna mer än de gjort på länge..Jag är så arg samtidigt som jag blev så orolig.
Johan denna gången..
Han slutade klockan 12 idag, 10 lver 1 börjar jag bli orolig och undrar var fan han har tage vägen, så lång tid tar det fan inte att åka hem. Ringer och telefonsvararen går igång, vid detta lagat blev jag så fruktansvärt orolig. Ringer upp igen och han svarar som ingenting, vid det här laget är jag så nervös så jag blir rikigt förbannad...Å så säger han att han är kvar på jobbet, så jag skällde ut honom och fråga om han inte fattar att man blir nervös. Sa till honom att han skulle åka hem och sen la jag på luren.
Sen ringer han upp efter ett 5 minuter, han har alltså inte åkt än...Då blir jag ännu argare.
Tänk om jag hade gjort maten, tänk om jag hade haft orken på en gång att fixa med den...då hade den stått där och blive förstörd...Jag är så arg och ledsen, jag vill bara skrika. Det värsta är väl att han inte fattar varför jag är arg!
Va bara tvungen att få ur mig detta...
Tycker han kunde ringa om han stannar kvar på jobbet..ett litet samtal så jag vet, så jag slipper bli så jävla nervös.

Kommentarer
Postat av: attis

Tack för de orde. Jag försöker kurera mej. Har faktiskt tur med gubben. Han är väldigt duktig på att höra av sej om han blir sen. Man blir ju så jäkla orolig annars. Ha en bra dag.

Kram

attis

2009-02-24 @ 13:42:43
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

VI träna ju inte idag iaf för Anders har ju blive dålig nu å ja e ju inte helt okej så därför fick ja ju iaf träffa farfar. så skönt att få träna honom idag när han va helt bra.

Nee fast vissa helger e d ju bara 5 timmar på söndagen men ändå..kan looova att jag INTE tänker jobba då..=)kramar

2009-02-24 @ 13:42:51
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: attis

Det värsta är ju att man blir så förbannad när man blir rädd. Det brukar ju gå över som tur är.

Kram attis

2009-02-24 @ 14:50:54
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jo, ja jag hade nog också blivit orolig om jag varit i din situation!

2009-02-24 @ 16:10:55
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0