så rolig

Bion var super rolig=) Skratta en massa=)
Efter bion hade jag då tänkt att åka hem, fixade skjuts med pappa hem, så mamma å pappa kunde ta vägen förbi hos oss...men så skulle syster vara kvar på stan för att äta innan hon skulle jobba, då hon inte han hem emellan, så då stannade jag kvar å höll henne lite sällskap, tråkigt att behöva sitta ensam å äta så där...så jag stal några pommes av henne bara.
Sen hängde jag med henne till hennes jobb så fick Johan hämta upp mig där, för det var lagom tills han slutade..perfekt...
Mår just nu, inge vidare, men inte orkat ta nån temp..lite skulle jag dock tro att jag har...Men som sagt, imorrn blir det att ringa till vårdcentralen.
Ska kolla lite bloggar nu å sen laga lite mat, Johan ville ha pasta ost och skinksås, så det får bli det..går ju iaf ganska fort och smidigt att göra.
Kramkram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för en trevlig eftermiddag, bio var kannon bra där gick våra karlar misste om något. Glöm nu inte höra av dig till läkarn och hör av dig jag jobbar på lokal imorgon så du vet xdet. Kram mamma

2009-02-08 @ 18:06:32
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej igen!!! Bra att du går och säg ävden till att du haft hjärnh. så dom tar dig på allvar. Kram mamma

2009-02-08 @ 18:42:56
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0