Seg

Jag är sååå trött och seg..usch..å näsan, jag får ju ingen luft...måste ju sluta med nässprayen...men ev tar jag ändå till natten..måste få sova, hur ska jag annars klara mig? Får se hur det känns efter att jag tagit kortisonen..men hon trodde inte jag skulle märka ngn skillnad förrän imorrn...vi får som sagt se...
Vi va ute å gick lite förrut, va ute lite mer än en timme...skönt i solen, fast solen han försvinna innan vi kom in...men skit samma, fick iaf komma ut å få lite luft... Sen blev det in och ringa upp syster som hade ringt ett antal gånger och sen ta febernedsättande...
Imorrn är det skolan som gäller...usch..ska man ju upp tidigt..sista veckan nu, sen är det praktik..dvs 6 veckor ledigt för min del...hoppas dock på att få jobba en del.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Profeten

stanna hemma i morgon om du inte är kry

Postat av: Anonym

Haha, jaa men ja kunde ju lika gärna passa på när ja ändå prata me dig..;) Jaa Ander shan e lycklig han, men inte ja..Men ja ska nog kunna hitta mig nåt imorn så..=) Kramar

2009-02-09 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0