Snökaos

Herre gu vikken tur hem det blev...
Börjar från början, åkte ner till stan med mamma, hälsade på farfar som var lite piggare idag, han kunde iaf prata och skoja lite, dock så är han mkt dålig.
Sen gick vi på stan ett tag iaf, köpte ett par löpare och en present till Johan, han fyller på söndag.
Följde sedan med mamma hem till dom, så vi åt lite, pratade och fikade, sen skulle jag åka hem...Jo tjena...45 minuter tog den innan det kom en buss..
Efter en halvtimme så ringde en kille och skulle höra var bussen tage vägen, dte kommer ingen sa de, pga av snön och halkan...så de skulle se om de fick tag på en taxi...Hur lång tid det skulle ta hade de ingen aning om då taxi hade fullt upp...Tack och lov så kom det efter ca 45 minuter en buss trots allt...hon hade lyckats ta sig fram...och så hade hon väl missat att de inte fick köra den vägen...Det tacka vi för..=)
Så till slut kom man ber till rececentrum och bussen hem sen var inte minsta försenad..tack!
Så hem kom jag, men bra mkt senare än jag hade tänkt...Men skit samma..
Klagar abslout inte på förararna, jag vet ju hur de har det, men det är fasen inge kul att stå och vänta 45 minuter i kylan...det suger...Tycker de kunde vara mer förberedda, ha ordentliga däck på bussarna och så kunde det ju vara bra om de kunde salta vägarna...de har ju vetat att det skulle bli snöoväder...De kunde gott förberett sig för det..
Nåja, är glad att jag kom hem iaf=)
Orkar inte ta några bilder och lägga upp nu..är för trött för det...eller för frusen eller vad jag nu är..=)
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Förstår att du är trött och frusen inte undra på när man får vänta som tur var det ju inte

-13 ta nu och värm dig riktigt ordentlig en filt framför tv och mys en stund. Kram mamma

2009-02-22 @ 21:18:23
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0