somna i badet

Bestämde mig för att sätta igång lite lugn musik och tappa upp ett bad...
Det är ju så skönt att bara ligga där och koppla av..



Bara det att jag vakna med ett ryck..jag hade somnat och är ensam hemma...aldrig bra..Så det var bara att bege sig upp då...Jag som brukar skälla på Johan när han somnar i badet, då brukar ju jag dessutom vara hemma...
Chansen att drunkna är väl egentligen inte så värst stor, tror man vaknar om man hamnar under vattnet..men man kan ju typ drömma om att bli dränkt och då kan nog olyckan vara framme...
Nåja, är uppe ur vattnet nu... Känner mig avslappnad med fortfarande fruktansvärt trött, ont i huvet oxå...hemskt..
Men ska jag somna denna gången är det nog att föredra soffan framför tv:n eller så..=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0