stan

Slipper sitta ensam hela förmiddan..ska snart ge mig iväg till bussen och möta upp mamma på stan.
Se om man kan hitta sig ngt kul..eller ett par jeans skulle jag iaf behöva hitta...Vi ska hälsa på farfar oxå, men det blir nog inte så länge..mest så han känner att han får lite besök.
Johan lär väl hinna hem innan jag är hemma, men då får han sig lite ensamtid han med..sen har vi ju hela eftermiddan tillsammans, får se vad man hittar på då.
Om man skulle måla på sig en ansikte oxå och få på mig nått annat än myskläderna jag sitter i..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria Petersén

Hoppas du hittade något, är du fortfarande förkyld? Jag har precis fått en liten rinnande näsa och jobbig hals. Usch!!!

2009-02-07 @ 10:46:52
URL: http://mariapetersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0