vad kylan gör

Det märks att det har vare kallt för länge nu..Har typ aldrig torra händer, men nu när det vare kallt så länge så märks det...de är torra å har eksem på hädnerna...kliar enormt mkt...ngt som jag då inte är så van vid att behöva utstå..smörjer hur mkt som helst, men hjälper inte rikigt...Sen nu när man jobbat och spritat händerna torkar de ju ut ännu mer...brukar inte torka ut av spriten, men är det kallt å händerna är extra känsliga så blir det nog lätt så...

Nu sluta Johan om ca 20 min...=) Fast jag har ju bilen hemma, så tar ett tag för honom att ta sig hem då...tror jag ska gå å möta honom vid bussen, komma ut en liten stund, trota att det är svinkallt... Tror jag att det är iaf...har inte kollat efter..

Min hals är inge rolig idag, eller nu ikväll rättare sagt...ont som f*n...den vill inte riktigt ge sig..men det får jag väl stå ut med, träna imorrn ska jag iaf=) för övrigt känner jag mig ju helt frisk..halsen brukar ju ändå bara bli som värst under kvällen och natten...babblar väl för mkt under dagarna...Får börjar vara lite tyst...*asg*

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0