Virus

Det var bara virus...så inget pencillin här inte...de tog en massa prover å grejer...fick nån kortisonspray mot inflemmerade slemhinnor, men värre än så var det inte...Är jag inte bättre om 2 veckor får jag höra av mig igen...Men hallå...2 veckor är ju en hel evighet ju...Hoppas att det går fortare...Så man kan få lite ork och komma igång med livet igen...dvs träning och orka med längre promenader å så där...som det är nu orkar jag inte rikigt...vi kommer ut på kortare promenader å så..men dom där långa, finns ingen ork...förkylningen har varat för länge helt enkelt. Kommer bli jätte tufft att ta sig tillbaka till verkligheten sen när jag väl är bra...
Men vilket fall så vet jag ju nu att det inte är ngt farligt jag har, inget som smittar överdrivet å så där..förkylningar smittar väl alltid en del så klart..men är noga med handhyigen å så där..Så nej kära syster, jag har nog inte smittat dig.

Jätte fint väder är det ute, solen skiner och det är inte alls så där kallt längre, runt nollan tror jag det ligger, men blir ju varmare när solen skiner..Härligt=)
Får ge mig ut på en till liten promenix sen=)
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej på din gumman!!!! Ja det var ändå bra att du tog dig till läkarn man vet ju aldrig eller hur? Det är bara att kämpa på du ser blir jag så mycket bättre utav penicillinet? Ha en bra eftermiddag tag en promenad i solen det har vi gjort skönt. Kram mamma

2009-02-09 @ 15:57:08
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Lisanne

Krya på dig! ^^

2009-02-09 @ 19:53:17
URL: http://liisanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0