God morgon

Skönt med lite sovmorgon, men är ändå så trött...om ändå våren kunde komma, det blir ljusare på morgonen, gärna en massa sol och att få vakna till fågelkvitter..det är en bra start på dagen det.=)
Ska iaf iväg till skolan sen, men ska gå först vid kvart i 9, så än så länge har jag gott om tid på mig=) Börjar 10 idag och slutar nån gång mellan 14-15..lite osäkert då vi ska på studiebesök på dosapoteket.
Ikväll sen ska jag försöka få med Johan att träna, men han verka inte jätte på min idé...vi får se...kan ju vara skönt att komma iväg en liten stund iaf.
Tänkte jag skulle ta bilder på det jag köpte igår, men har inte orkat än..eller, kvällen hade jag ingen lust eller tid att lägga ner å fixa med sånt och nu på morgonen..nej tack...kanske i eftermiddag/kväll...vi får se vad orken vill..=)
Nu ska jag ta å läsa lite bloggar innan jag får i mig lite frukost och gör mig iårdning.
Kram

Kommentarer
Postat av: WhoDares

Hej!

Kolla in vår projektarbetesblogg. Vi gör saker som vi i vanliga fall inte skulle tänka oss att göra, och leter nu efter tips från allmänheten. Vad tycker du att vi kan göra?



Mvh WhoDares!

2009-01-28 @ 11:19:24
URL: http://whodares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0