seg

Jag är såååå seg idag....en del blev det at drick igår, men inte så farligt ändå....Kvart i 2 somna jag, var bara att lägga ner huvet på kudden. Får väl helt enkelt ta att det känns lite seg, har ju inte blive jätte mkt sömn så.. Blir en lugn dag=)
Pappa å Johan står och spelar wii sport, de stod typ hela kvällen igår...Blir ju ganska bra träning efter ett tag...
Jag är lite putt...hade planerat att följa med till mormor å morfar imorrn...men kom ju på att jag har en jäkla tandläkartid vid 2 nån gång...jätte kul att lägga sig och laga hål och betala en jäkla massa pengar när man istället kunde få komma bort och få mat å allt...jaja...får bli en annan gång...
Ha det så bra kära ni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0