Vår nya lampa

Så, då finns bild tagen på lampan.



Den gör sig inte rikigt på bild...men..nåja, så där ser den iaf ut.
Snart dax för tvätten nu, iårdningplockat och klart...bara hoppas att båda maskinerna fungerar idag, man vet aldrig riktigt...

Sen måste jag bara få säga, jätte kul med så många nya läsare, det har ökat enormt mkt.
Men..alltid ett men...jag tycker att det är jätte kul med kommentarer, och jätte kul att prata via kommentarerna, det gör mig abslout inget att man inte kommenterar det jag skrivit, men att ställa en fråga som kommentar till ett inlägg där jag skrivit om precis det som kommentaren handlar om, då känns det som om folk bara kommenterar för att själva få besökare och kommentarer. Så snälla, skumläs iaf vad inlägget handlar om, det känns så fånigt att svara på saker jag redan skrivit..
Annars som sagt är ni mer än välkomna, och jätte kul med några kommentarer, är jag inte så bortskämd med att få.

Nu iaf ner till tvätten, sen blir det väl snart att fixa mat.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0