det regnar

Det regnar hur mkt som helst..jätte tråkväder..=(
När jag kom hem och drog av mig mina superblöta kalla jeans så hade jag uppemot 100 utslag på varje lår, dessutom ett par så utslag i ansiktet...Fick lite panik där ett tag...Kollade resten av kroppen men inget någon annan stans, pratade med mamma om de och vi kom väl fram till att det troligtvis va ngt som uppkom efter fukten och kylan som blev när jag cyklade...
Nåväl, de är nästan borta nu..kanske 10 st kvar sammanlagt...Skönt de ger med sig...

Först funderade jag på om jag skulle ta lite städdag idag...Men tror ni orken finns till det? NEJ...aså, en filmdag, det är nog vad det får bli, det lockar mer att ligga å slöa i soffan än å jobba vidare lixom..Städningen lär ju finnas kvar lixom, den går ingenstans...Tyvärr...
Ne, ska inta soffläge...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Vill du med till stan imorgon? Vi kan ju höras lite senare, våra gäster inte komna ännu. Kram mamma

2009-07-09 @ 15:08:24
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0